Michal Buzek
Seznam.cz

O spíkrovi

Michal pracuje v Seznamu od roku 2007, kde začal jako analytik obchodu. O tři roky později dostal na starost nově vznikající analytické oddělení, které pro Seznam zajišťuje obchodní analýzy a reporting, analýzu uživatelského chování, uživatelské testování a výzkum trhu. Poslední rok a půl také řídí vývoj interního webanalytického nástroje nazvaného Reporter.

Název přednášky

Analýza uživatelského chování uživatelů pro světlejší budoucnost Seznamu.cz

Anotace přednášky

V posledním roce a půl jsme se začali více věnovat detailnější analýze uživatelského chování. Je to základem pro to, abychom uživatele lépe pochopili, poznali jejich potřeby a zjištěné informace promítli do vývoje našich služeb. Ukážeme si, kde konkrétně nám data pomáhají a co na základě nich děláme, abychom tady byli ideálně i v roce 2030.

Odpověď na otázku: Jak budou vypadat data/datová analytika v roce 2030?

Za 15 let budou data určitě ještě zásadnějším motorem inovací. „Datové“ inovace prostoupí do většiny oborů a každodenních lidský procesů, u kterých se nám to nyní zdá dost nepravděpodobné nebo zbytečné.