Jan Laštůvka
MonkeyData

O spíkrovi

V současné době se maximálně koncentruji na MonkeyData, se kterými mám velké plány a ambice změnit svět webové analytiky. Jako CEO mám na starost strategie, (ob)chod a reprezentaci firmy. Před vznikem MD jsem získával zkušenosti z on-line marketingu a e-commerce, vedl jsem i mezinárodní e-shopy. Rád sportuji, čtu, sleduji TED.com nebo poslouchám U2.

Název přednášky

E-commerce 2020

Anotace přednášky

Jak bude vypadat online nakupování v roce 2020?
Kde a kde budeme nakupovat?
Jak budeme platit a jakými způsoby si budeme zboží nechávat doručit?
A co data - budou jim všichni rozumět, nebo budou jen pro pár vyvolených?

Odpověď na otázku: Jak budou vypadat data/datová analytika v roce 2030?

Dat a zdrojů, ze kterých přichází, bude neustále přibývat. Datová analytika se stane oborem, který bude nedílnou součástí každého byznysu - offline i online. Klíč k úspěchu bude mít data real time a v takové podobě, aby byla srozumitelná a dokázala přinést požadovaný efekt - a to je zároveň největší výzva, která čeká na celý obor datové analytiky v následujících dekádách.